Filmkväll

Var nere och köpte godis på Hemmakväll med familjen, så nu är skålen helt full. Har ätit lite och har redan ont i magen, haha. Men ändå så fortsätter jag äta av en anledning..
Men det brukar man ju få då man äter godis, eller i alla fall jag får det då jag gör det. För det mesta i alla fall! Kollade på en film som heter Old Dogs! Tänkte skriva om filmen sedan lite kort. Snart blir det att titta på Så ska det låta, då bland annat Hanna Hedlund och Roger Pontare tävlar mot varandra! Det skall säkert bli kul att se. Sedan kommer Wallanderfilmen Byfånen ikväll klockan 21.30 på fyran, så jag tror att jag skall se den också fast jag säkert sett den innan! Hoppas att ni har det bra! Vad hittar ni på ikväll då?
Fortsätt gärna läsa och kommentera gärna! Skriver mer senare ikväll! Nått ni vill läsa? ;)



Bjuder på denna musikvideo eftersom det är fredag, och lite komedi i det hela så heter låten Friday av Rebecca Black! Mina vänner går omkring och sjunger på denna i skolan.. Vet alltså inte hur många gånger jag hört den, haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0