En söndagsmorgon

God morgon alla! Har inte sovit så mycket i natt, då jag var väldigt pigg, så jag kommer nog att ta några tupplurar under dagen, haha! Idag gäller det att plugga för min del. Snart skall jag in och duscha innan jag skall till kyrkan, för att mormor och min underbara kusin skall vara där! Har sovit hos mormor i natt, och igår kollade man på Runaway bride. En bra film, som jag sett innan! Har också fotats med Julia Roberts vaxdocka på Madame Tussauds i London!:) Skriver mer senare! Hoppas att ni har det bra! Fortsätt att läsa och kommentera massor. Loove ya all! See ya – Don´t wanna be ya ;) (Skojade alltså!)

Tumblr_llwdabqmhu1qk87oro1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0