En lördagsuppdatering!

Ingen uppdatering på två dagar eller nått, så jag kände att jag behövde skriva lite nu då! Haha! Hoppas att ni inte blivit för besvikna.
I torsdags hade jag nationella prov i matte, vilket gick sådär, jag gjorde i alla fall mitt bästa och nu hoppas jag bara på det bästa också. Den sista delen skall vi ha på onsdag nästa vecka så det gäller att ge järnet där, som man brukar säga. Igår var jag i Malmö och fixade några ärenden. Jag åkte in dit med Beatrice och med Gabbi, och sedan lämnade jag dem då jag skulle någon annanstans.
Sedan mötte jag upp Lina som hade slutat, så vi gick i stan och njöt av det vackra vädret. Köpte en frapino på Espresso House, och sedan gick vi till Kungsparken/Slottsparken. Riktigt fint! Jag bara älskar parkerna i Malmö, och staden i huvudtaget, hehe!
Bilder kommer senare idag så att ni vet! Nu skall jag bli bättre på att uppdatera! Dagen avslutades i alla fall med Burger King! :)
Det var en härlig dag! Skriver mer senare! Kramar! Fortsätt läs:D

Tumblr_lbuagkabs91qdbbywo1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0