Äntligen fredag o hemtentan inlämnad!

Tjenare alla! Hoppas att ni har haft det bra idag och att ni fortfarande har det såklart. Idag så var jag i skolan som vanligt. Jag har jobbat med matte eftersom jag skall få G i matte, så har övat på det. Sedan har jag jobbat med min engelska som jag skall lämna in nästa vecka. Jag fick skjuta på det som tur var, haha. Lämnade i alla fall min hemtenta om samhällsekonomi på europakursen som vi hade, som man skulle göra idag, så nu får jag ett betyg i alla fall! Om man inte lämnade in idag, så skulle man inte få ett betyg.. Men förstår att de gör så, eftersom många inte brukar lämna in förrän omkring en månad efter. Någon som känner sig träffad?! Haha!
Nu skall jag i alla fall städa så vi hörs senare ikväll! Vad skall ni hitta på? :)

Tumblr_ll5le2y1gd1qd0vk5o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0