Sunday and School tomorrow...

Godkväll!:) Idag så har jag pluggat hela dagen typ. Skrivit klart två religioner så jag är väldigt nöjd med dagens presentation, men det känns lite fel att plugga på en söndag! Håller ni inte med mig? Uppdraget i So:n skall vara klart på fredag, så jag har tre religioner kvar att skriva om, en jämförelse mellan två religioner och sedan skall jag fördjupa mig i en av de som jag valt. Det är ganska mycket att göra, och sedan med allt det andra som jag skall göra tills i veckan. Men det är bara att jobba på;)

Har precis kollat på Solsidan! Bara älskar det programmet såklart! Snart blir det att kolla på Wallander – Prästen! Det skall bli roligt. Imorgon är det skola som vanligt, så vi får se vad som händer då. Har mycket att göra i veckan, men som vanligt brukar jag leva det stressiga livet så det är en vana just nu! Haha! Tyvärr… Är så himla trött på skolan just nu, samtidigt som det är roligt. Våra raster är bara bäst! Ingen kan klå min och mina kompisars raster där vi behöver miniräknare för att räkna 2/2, haha!!!
Hoppas att ni haft en superbra helg! Är det bara jag som tycker att den gått fort? Det är bara till att jobba på så att betygen höjs och blir bra så att man blir nöjd! Ha det bra allihopa och fortsätt läs och kommentera gärna!;)
Puss o Kram! Skriver mer imorgon! Looove yaaaa!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0