Säsongstart för Körslaget 2011 ikväll!;)

Kalaset var trevligt, och man åt god mat och även mycket dessert. Det var en god tårta med choklad, banan, sylt, grädde och med jordgubbar ovanpå. Jätte gott! Sedan blev det massa godis och choklad, så gissa om jag är mätt nu, haha! Ikväll börjar Körslaget, så det blir till att se på det klockan 20.00 på tv4.

Efter det så tänkte jag kolla på den norska kriminalfilmen Varg Veum, Bittra Blomster. Tänkte kolla om den är bra, så jag skriver om den imorgon, om vad jag tyckte. Gillar annars danska filmer bättre än norska!
Det var en liten snabb uppdatering här ifrån mig, så hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll=)
Tänk på att inte äta för mycket godis så att ni får ont i magen...som jag! Haha!
Lär av mästaren eller vad man nu skall säga! Skriver mer imorgon!;)



Missa inte säsongstarten för Körslaget 2011 klockan 20.00 på tv4!=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska jag kanske se, om det inte finns något annat BÄTTRE på tv:n då alltså..

2011-03-19 @ 19:58:05
Postat av: Erika

mysigt :)

2011-03-20 @ 10:05:25
URL: http://lifebyericch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0