Restaurangbesök en tisdagskväll!;)

Tumblr_lib72643r91qfoo12o1_500_large

Godkväll alla! Har ätit god mat i stan ikväll, med familjen, för att fira mig i efterskott. Det var både gott och väldigt roligt. Känns evigheter alla träffades tillsammans, fast det egentligen inte är det. Innan restaurangen så var jag på teatern och prövade på olika kläder till en show som vi skall ha till höst. That´s a part of life, being a actor! Haha! Kollade sedan Desperate Housewives och nu försöker jag att plugga lite.
Måste verkligen plugga hela denna veckan, så det är bara till att sätta fart om man säger så!

Hur är det själva med er då?! Hoppas ni har det bra där ni nu är!;) Have fun and take care!
Så skriver jag lite mer imorgon... Nu blev ni i alla fall lite uppdaterade! Fortsätt gärna läsa och kommentera!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt liv

2011-03-30 @ 13:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0