Plugga på en lördagskväll...:(

Heeeej!!!:) Nu sitter jag framför tv:n med datorn i knäet, så chillat! Var och fikade i stan innan idag med min mormor och med min underbara buse till kusin som snart fyller fyra år, alltså Hugo! Drack en varm choklad med grädde, och en Schlagerbakelse! Jätte gott, fast Hugo åt typ halva. Han frågade hela tiden om han fick smaka, och så snäll som jag är så sade jag såklart inte nej! Pluggade lite so innan och det blir att plugga lite mer senare ikväll, eftersom jag har sjukt mycket till  nästa vecka. Plugga på en lördagskväll...Vilket liv har man?!

Snart blir det att kolla på Melodifestivalen som sänds i Göteborg, andra chansen. Kommer inte ihåg vilka som deltar men det blir ändå att kolla på det och se vem som går vidare till finalen... Ibland är det ju inte ens lönt att kolla på melodifestivalen tycker jag!
Skriver mer efter att jag kollat på den!:) Puss och Kram sålänge! Ha en bra lördagskväll!=) Det ska jag nämligen ha (får jag hoppas)!!

Snllogo1_large

Missa inte frågestunden;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0