Nationella Proven idag i No...Varför?!

Hej alla! Idag har jag haft Nationella prov i No, vilket var ämnet Kemi. Jag tyckte att det gick sådär. Det var svårt, men ändå enklare än vad jag trodde. Jag vet alltså inte hur jag skall förklara det, men jag gjorde mitt bästa i alla fall! Hoppas att min labbplanering är bra, men vi får se vad Ola säger om den. Kanske bra eller så får man en färdigplanering. Hade varit bra med en färdigplanering eftersom då vet man att det är rätt saker som man skall använda o så, men man kan ju göra på olika vis. Slutade i alla fall tolv idag, men jag kom hem lite över ett eller något tror jag. Cyklade idag också så jag känner mig stolt, haha! Har pluggat lite och övat på olika saker.
Imorgon gör jag ett andra försök på matteprovet, lycka till?!=) Tack då! Haha.
Skulle egentligen uppdatera innan idag, men blogg.se funkade inte just nu, eftersom det var något problem med det, därför jag gör det lite snabbt nu!

Skall fortsätta plugga inför provet, och sedan lite svenska, även engelskan. Så nervös, haha! Skall även kolla på Efterlyst tror jag, men vi får se. Någonting annat som man måste se på idag? Imorgon blir det antagligen Malmö! Längtar! Haha;) Men ni får ha det så bra sålänge så skriver jag mer imorgon!
Puss och Love and Take Care :)

Tumblr_li3qijchn81qbet79o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0