Nationella Prov - svenska uppsatsen idag...!=)

Hej alla! Ville bara slänga upp en kort uppdatering!! Idag skall jag skriva en svensk uppsats till nationella proven i svenska. Jag var sjuk då den skrevs, så jag skall skriva den idag. Tänkte ha vatten med mig, så jag hoppas att det går bra!! Det är uppsamling idag, med de personer som missat nationella proven i svenskan. Nästa vecka får vi reda på det! Wihoo! Haha! Ikväll blir det teater och plugga, och såklart att se Desperate Housewives.
Som jag längtat! Har inte ni det?? ;) Ska äta frukost nu och göra mig i ordning. För en gångs skull skall jag cykla till skolan idag, med en kompis! Hoppas det inte blir kallt... Pumpade faktiskt cykeln igår, så jag känner mig ganska nöjd! Ha en bra tisdag!

4280530566_92a11b9e87_z_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0