Lina gästbloggar!

Hej! :)
Lina här som skriver, David bad mig att skriva för att han har inte haft tid att skriva något inlägg idag som ni kanske har märkt. Men han har haft mycket att plugga idag med SO. För han har en inlämning imorgon. Så han har pluggat stenhårt denna veckan och han är så duktig så. Så det lutar nog mot ett MVG eller det är iaf det han siktar mot... SÅKLART ;). Hehehe. Gör han typ alltid. Men vill man nå höga betyg, ska man ju satsa för kung och fosterland :P

Annars så har jag bokat in en fotografering med David imorgon på min skola. Så han ska komma till min skola efter att han har slutat. Så det ska bli kul. Det ska handla om droger och sen en engelska grej också. Så jag tror att det kommer bli kul. Sen så efter att vi är klara med fotograferingen så ska vi köpa fika och dra en sväng till min syster som numera bor i Malmö. Vuxenpoäng att flytta hemifrån (Y)

Men nu vet ni iaf varför han har varit frånvarande på bloggen idag och vad han ska göra imorgon. Så jag hoppas att ni överlever tills imorgon då han är tillbaka som vanligt. Så hörs vi kanske någon annan gång.

Glöm inte att gå in på min blogg www.PinkLiina.blogg.se och kommentera gärna också, för då skulle jag bli glad. Men glöm inte att vara snälla mot David. För om ni är det, så är han det tillbaka. Så ha det så bra så hörs vi kanske snart igen. Kram =)

Här är jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0