Kort och snabb uppdatering ikväll!;)

Kort uppdatering till er alla! Just nu håller jag på att plugga för fullt, så jag skriver mer då jag är klar och det är inte på länge, tyvärr! Men så är det just nu i alla fall, så nu vet ni det!=) Sedan blir det att kolla lite på Simpsons och Two and a half men tror jag! De programmen äger!! Hoppas att ni har det bra i alla fall!
Tyska Nationella prov imorgon, nervös!:) Fast jag inte borde vara det eftersom jag är högt uppe i stegen!
Ha det jättebra sålänge! Kramar på er!:) So:n kallar nu...Sedan engelskan vadfan! Loove ya!

Tumblr_lhc5fs9ewr1qbyxrvo1_500_large

Bilder som jag tog från Weheartit!=)

Tumblr_lgblsa7aa61qb5gkjo1_400_large

Hmm, vem känner inte igen sig här? Man säger att man måste plugga till många personer, och hur mycket gör man egentligen sedan??! Men jag har faktiskt pluggat idag, och är ganska nöjd med dagens insatser både i skolan och här hemma. Haha! Hoppas att ni också är det!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0