Jag har inte beställt huvudvärk...

Hey alla!:) Längesedan man bloggade nu, eller någon dag sedan. Sorry! Har haft så mycket i skolan så jag hinner inte ens läsa alla bloggar som jag läste under lovet, utan bara ett antal stycken. Hoppas att ni mår bra och så… Själv så fick jag gå hem lite tidigare från skolan idag, ungefär vid etttiden, eftersom jag hade extrem huvudvärk. Jag tog två tabletter som jag fick av skolsystern och sedan var jag tvungen att gå hem och sova. Vaknade vid fyra tiden då familjen kom hem, eller nu vad klockan var. Sedan har jag bara tagit det lugnt och läst lite i August Strindbergs roman Röda Rummet. Åt hamburgare, vilket var väldigt gott!

Vet inte vad jag skall göra mer ikväll, men det blir att ta det lugnt. Huvudvärken är fortfarande inte över, så det blir nog till att vila mycket och att dricka massvis med vatten! Skriver mer imorgon, om jag inte skriver mer ikväll! Det beror på hur jag mår. Jag är ändå taggat på att må bra imorgon då det är fredag! Yeeah! Och nä, jag skall inte festa då för det orkar jag inte som alla andra tusen ungdomar som kommer att åka till KRÄM tror jag! Det blir väl att slappa och äta massa godis, haha! Låter inte dumt det med! Kramar på er i alla fall!:) Take Care!;)

Tumblr_l67ptmoqxo1qbvmzdo1_500_large

Bilden/ Texten säger allting!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0