It´s my Sweet 16!=)

Ja, må han leva!
Ja, må han leva!
Ja, må han leva uti hundrade år!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva uti hundrade år!

Och när han har levat....

Tumblr_lioc47aurk1qipl0go1_500_large

Tumblr_lhz7blunrt1qzg6xj_large

God morgon mina kära läsare! Nu ligger jag spänd i sängen och väntar på att familjen skall komma in och sjunga för mig!
Jag fyller ju 16år idag!=) Whihoo!! Fan vad kul! Det blir väl att fika någonting gott senare idag, men vi firar mig på tisdag då vi skall gå ut och äta i stan! Så nu när jag loggar in på bloggen, vill jag ha massor av Grattis!
Annars blir jag väldigt besviken på er!=)
Hoppas ni också har en Toppen Dag! Det skall jag försöka att ha i alla fall!;) Sweet 16!;)
Glöm nu inte att kommentera Grattis!!


Kommentarer
Postat av: mia

grattis:-)

2011-03-27 @ 11:00:30
URL: http://miaagrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0