Godmorgon!=)

God morgon! Orkade inte skriva igår, eftersom det hade varit en lång dag. Sorry! Igår kollade jag lite på olika tv-program, bland annat på Så ska det låta i repris, Desperate Housewives, Cougar Town och The Middle.
Jag bara älskar tisdagskvällar! Haha!
Igår var jag inte på teatern och repade inför showen eftersom det stod att jag inte skulle komma då.
Har nämligen fått en schema där det står mellan vilka tider och så som jag skall komma, väldigt bra tänkt faktiskt.
Är väldigt nervös inför resultatet på de nationella proven i svenskan. Det är bara fem stycken av alla nior som har fått MVG, och jag kan bara säga att jag inte är en av dem.
Det är typ omöjligt! Sedan är jag även nervös inför betyget i engelskan, på mitt tal. Hoppas att det blir bra i alla fall! Idag skall jag ha labb i skolan, nationella prov i no. Varför har man det? Det kan man undra ju…
Kommer typ faila på det, inte klara det, men jag får väl försöka.
Skriver mer senare idag!=) Hoppas att det blir sol idag igen! Känner att våren börjar närma sig! Ni får ha det så bra sålänge! Take Care!;)

Susan-mike-desperate-housewives-2817973-1024-768_large

Hoppas nu att det går bra för Susan, så att hon får en njure!! Stackars henne och hennes mamma ju...
Längtar redan till nästa avsnitt! Tycker att det är väldigt skönt att ha en kväll med olika favoritprogram som kan kolla på, så att man kommer bort från allt annat. Tycker inte ni det eller vad? Har ju mycket med skolan just nu, menar jag..!! Haave FUN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du uppdaterade nu då! Älskar DH by the way..

2011-03-23 @ 18:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0