Fredag - Talet - Help!!;)

God morgon på er! Orkade inte skriva ett inlägg igår, så jag gör det nu innan jag skall iväg till skolan som vanligt. Igår åkte jag in till Malmö efter skolan med Thea som skulle klippa sig. Jag gick under tiden i stan och fikade gott på Espresso House med Lina som hade slutat lite tidigare från sin skola. Det var riktigt kul! Det blev sedan Burger King på Stortorget, på kvällen, efter att jag hade fått gå tillbaka till salongen eftersom Thea inte hittade dit. ”Jag kan inte Malmö” var typ hennes replik!;) Naw..
Sedan kollade jag på Sveriges bästa bilförare, och började tänka hur det hade sett ut om jag hade kört i trafiken, hahaha! Faktiskt, dåligt, eller kanske bra, vem vet?! Och sedan övade jag även på talet som jag skall hålla idag, och pluggade lite svenska.

Nu blir det till att göra sig i ordning o sedan skall jag äta frukost! Idag är det talet som gäller i skolan, på engelskan, och jag hoppas verkligen att jag klarar det och att det är bra! Är väldigt nöjd med mitt tal faktiskt, och jag hoppas att det blir bra!
Är jätte nervös, men nämn en person som inte är det?! Haha! Hoppas alla de andra gillar det också, som är på det blocket i engelskan! Skriver mer sen! Loove ya!=) Ha en bra dag! Ikväll blir det bio för min del och annat;)

Tumblr_l862arnchn1qasxryo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0