Femme Fetale:)<3

Det gick bra hos tandläkaren idag, i alla fall ganska bra! Skall dit där om en månad igen, eller något sådant, vad hon sade. Det var hos tandhygienisten. Träffade även min ena svensklärare där, haha! Brukar träffa henne ofta i stan nu! Varför vet jag inte! Vem stalkar vem? Haha! Sedan stack jag till stan och köpte Britney Spears nya album Femme Fetale som hade blivit försenad!
Det fanns tre stycken, och jag köpte två! Den ena var såklart till min syster. Fick en härligt cykelrunda innan man körde och handlade mat. Det blev makaroner med köttbullar, vilket var väldigt gott.
Köpte även den tredje säsongen av Gossip Girl! Har de två andra säsongerna, och tänkte att jag skulle få tummarna loss och köpa den tredje säsongen så det gjorde jag! Blir att kolla den i helgen, blir väl min drog då!

Sitter och lyssnar på låtarna på albumet just nu, vad annars?! Det är min drog just nu! Låtarna är så bra!:)
Just love her!!
Ska försöka plugga lite också, tänkte jag. No:n skall vara inlämnad på fredag, så jag har lite panik!
Sedan blir det att öva mer inför matteprovet som jag ska göra på torsdag.
Känns som om jag skjuter upp det hela tiden, vilket inte är bra! Fy David!=)
Skriver mer senare! Loove ya!:) Take Care and have fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0