En Skön lördag!;)

Tjenare! Lördag idag och det betyder att det är helg såklart! Haha! Men sedan att finalen i Melodifestivalen kommer att avgöras idag och vem det blir som skickas till Tyskland! Skriver mer i det senare i ett annat inlägg som jag just nu förbereder lite på. Sitter just nu och tar det lugnt. Morbror är här, och kusinen och lillebror är ute och leker för fullt, inklusive mormor. Haha! Har ätit goda kanelbullar med saft, och även massa glass.
Och ja, jag åt frukost imorse! Tog en skön tur i morse så att man fick motion och ärligt talat så njöt jag riktigt av den sköna luften, fast det var en aning kallt. Om en stund så blir det middag, har inte bestämt riktigt vad det blir. Orkade inte skriva mer igår, eftersom jag kom hem på kvällen och sedan bänkade jag mig framför tv: n med en pizza! Gott! Var ju i studion igår med Lina på Mediegymnasiet som jag berättade, så jag tänkte visa er några av bilderna som vi tog, fast de var alltså inte till själva projektet som hon hade! Vi bara tog dem för skojs skull!!
Fikade även hos hennes syster Elin, vilket var roligt! Ha annars en Toppen dag!:)







Hmm, vad tycker ni?! Bjuder på bilderna!=) Modell nästa? Haha!! Fotograf var såklart Lina!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!:)

2011-03-14 @ 08:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0