Broadway nästa? :P

Då kom man hem från teatern för en liten stund sedan, efter att stått på scenen och repat vilket alltid är lika roligt! Ibland inte, men det beror på om regissören är arg eller glad såklart! Haha! Orkade inte plugga mer idag, så det blir att göra det imorgon, både hemma och i skolan. Sitter och kollar runt på datorn lite, då jag läst lite bloggar och så. Skall snart göra mig i ordning och ta på mig min svarta sköna morgonrock och sätta mig under täcket och slappna av lite efter dagen. Känner mig mindre spänd efter massagen igår, men det är inte över, eftersom det tar tid att få bort en sådan spänning som jag har! Den är inte bara i ryggen utan ändå upp i huvudet, och det ogillas till max såklart! Snart blir det Cougar Town vilket vi inte får missa klockan 22.00 på kanal5. Älskar bara det programmen, men nämn ett program som jag inte älskar? Hmm, precis! Jag är tv-beroende, alltså beroende av många saker för jag säger det ofta! Nationella prov muntligt i matte imorgon och jag är inte taggad för fem öre. Hatar matte!
Men jag skall göra mitt bästa för att klara det såklart! Man skall alltid tänka så enligt vad jag förstått! Jag skriver mer imorgon!
Skall försöka uppdatera lite i skolan också!:) Love Ya all!=) Take good care!

Tumblr_lftj7fnin81qzktkio1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0