Bonjour!!:-))

Tumblr_lhcxwyzu3d1qd6v5oo1_500_large

Tumblr_lik1p2zgav1qbrr2to1_500_large

4105396265_286be98d2d_z_large

Då åker jag iväg till skolan om en stund. Först skall jag äta och duscha...!! En lördagsmorgon klockan halv nio... Vad fan är det för ett liv?! Haha! Det är öppet hus på skolan, och många sexor och sjuor skall vara där vad jag vet, och även jag som är en nia!
Jag representerar både mig själv och sedan elevrådet! Hoppas att det kommer bli bra!
Sedan har jag ingenting planerat, bara att jag skall se på film i kväll, och även gå en runda i stan!:)
Ni får sova vidare och njuta av denna dag! Hoppas att den bjuder på solsken!
Det behöver vi!!:-) Och vem älskar inte solen??!


Kommentarer
Postat av: Tasha

Härliga bilder! Weheartit eller? Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 @ 17:37:12
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0