Äntligen har Desperate Housewives börjat igen!;)

Vad skönt att Desperate Housewives har börjat igen! Vad tyckte ni om programmet, ni som såg det då? Jag vet alltså att vissa personer som läser min blogg, kollar på Desperate Housewives så det är ingenting som jag tar för givet. Haha! Vem tror ni sköt Paul Young?
Är väldigt taggad inför nästa avsnitt! Som jag längtat....

Har varit på teatern ikväll och pluggat lite innan idag. Sedan har det inte hänt så mycket vad jag vet! Har ni haft en rolig dag då? Om man nu kan ha det i typ skolan…^^ Haha! Ibland kan man ha det i alla fall! By the way så gjorde jag svenska uppsatsen idag i skolan, eftersom jag missade det då det var nationella prov.
Jag skrev en text där jag debatterade om homosexuella. Det var ganska roligt att skriva och jag skrev nästan åtta sidor.
Det var såklart ett stort radavstånd, så det var inte åtta A4-sidor, för då hade jag blivit ganska imponerad! Men jag lämnade ju in en uppsats i religion på 31 sidor förra veckan, så man vet aldrig! Fick MVG på tyska nationella proven, så jag är väldigt nöjd!
Nu fortsätter jag med att kolla på Cougar Town, så ni får ha det så bra så länge! Have fun and Take Care!;)

Tumblr_lf66p33blm1qb1s17o1_500_large

Passar även på att säga Grattis till en av Desperate Housewives skådisarna, Eva Longoria som idag fyller 36 år! Grattis till henne!
Firar säkert sin födelsedag med glitter och glamour, haha!:) Hon spelar Gabbi i den populära tv-serien!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0