Äntligen fredag!!;)

Tumblr_lid47o6n981qd549oo1_500_large

Tumblr_lim27qwilr1qgrlejo1_500_large

Hey alla! Nu är jag äntligen hemma efter den trötta skoldagen. Mådde inte riktigt bra idag, eftersom jag hade ont i magen och var trött, men det blir väl bättre får vi hoppas i alla fall. Skoldagen har gått väldigt bra, och jag har fått en del gjort. Jag förstod matten som jag gjorde idag, så det var någonting positivt på den sista lektionen som jag hade. Det var övning inför de nationella proven, och jag klarade en uträkning på en VG-nivå.
Blev lite chockad men även glad! Haha! För jag gillar verkligen inte matte…Men vem gör det?!


Snart blir det att städa och kolla lite på tv tror jag. Min kompis ringer väl mig senare och berättar när vi ska fotografera, antagligen nästa vecka eller i helgen, då det blir varmare!
Skriver mer ikväll då! Ha en superfredagskväll!!=) Vad ska ni hitta på då? Partyy?! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0