Vit Chokladkladdkaka med hackad Mörk Choklad!

Fick VG på min engelska uppsats och VG på min muntliga presentation… Jag var lite ledsen och sur över det eftersom jag satsar stenhårt på mina betyg, men ibland kan man inte göra mer än det man gjort ju.
Nu skall jag i alla fall tänka positivt för jag kommer ju in på något gymnasium! Haha! Det värsta av min förkylning är borta nu, så jag hoppas på det bästa att det inte kommer tillbaka.
Men har fortfarande väldigt ont i halsen. Bakade innan och det blev väldigt gott. Hade lite gäster vilket var mycket trevligt. Tänkte snart gå och lägga mig eftersom jag skall jobba imorgon, då jag skall fortsätta min praktik i Malmö! Kanske vi ses där? Hoppas att ni har det bra i alla fall! Håll er friska så är ni snälla! Loove ya all!
Ha det superbra och fortsätt gärna läs och kommentera massor! Ni är bäst!



Vit Chokladkladdkaka med riven mörk choklad ovanpå, med vaniljglass!:) Muums, väldigt gott vill jag lova, då det är jag som bakat den! Haha! Var mycket populär! Men glömde ta foto på hela kakan så jag fick ta en snabb bild innan jag började äta. Ser det gott ut eller?
Kan lova att det var/är godare i verkligheten! Lite tråkig bild, men här är fotobeviset Lina!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0