Stekaren?!

Har haft en superrolig dag idag ändå! Var lite tråkigt på spexet men samtidigt roligt faktiskt. Sitter och kollar på The Simpson och snart skall jag in i duschen! Måste ta bort all smink som jag fick ha idag då jag skulle vara Peter08 haha! Sedan ska jag njuta framför tv:n och bara slappa, antagligen sitta och läsa era underbara bloggar också! Ifall ni vill att jag skall läsa er blogg så är det bara att kommentera det! Jag gör det så gärna och slänger nästan alltid in en liten kommentar för att vara snäll, haha! Har även precis ätit glass med jordgubbar vilket var väldigt gott! Tycker inte ni att det är det? Med vaniljglass är bäst, och varför vet jag faktiskt inte, haha!=)
Fortsätt gärna läs och kommentera! Bjuder på denna bilden på mig och Emma som är tagen av Sofie!!



Sjukt cool bild, ellerhur? Snygga va?! Haha! Hoppas jag fick lägga in denna Emma;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0