Snart jordgubbar och glass - vilket kallas sommar?!

Hejhej på er! Kom precis på att jag aldrig publicerade ett inlägg i morse, vilket jag först tänkte göra, haha.
Sov lite längre än vad jag brukar, vilket var mycket härligt. Sedan var jag nere i stan i det härliga vädret, träffade på lärare som var ute och gick och sedan lyssnade jag på då min lillebror spelade i stan. Det var någonting som kallades för Sommarsaluten, där jag varit med och medverkat i flera år fast inte i år faktiskt. Åt god fisk till lunch och snart väntas jordgubbar med glass! Gott!!
Vad skall ni själva göra denna lördag?
Blir nog filmkväll ikväll tror jag, ifall jag hittar någonting bra att se;) Skriver mer senare! Love ya!

Tumblr_lmdzzspcap1qbgeafo1_r1_500_large

Kollade även på MTV Movie Awards i repris innan! Går i repris nästan hela dagen verkar det som, haha!
Kollade in både Blake Lively och Leighton Meester på galan! Sjukt snygga! Älskade bådas klänningar!
Vad tyckte ni om det ifall ni såg det?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0