Skolavslutningen!:) Har nog aldrig gråtit så mycket.. ;)

God morgon alla glada kära bloggläsare! Haha! Lite fjäsk för er här eller? Kanske lite! Hann aldrig uppdatera igår då jag var väldigt upptagen. Så lite kort om gårdagen. Jag var hemma och var ledig vilket var skönt.
Jag lagade mat till mig själv och under tiden bakade jag en sockerkaka som blev supergod.
Cyklade sedan iväg för att sjunga och fixa håret inför kvällen. Sedan var det skolavslutning!
Jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket i hela mitt liv då jag var och kramade min lärare och alla mina vänner. Min lärare grät nog mest av alla, så synd fast så sött. Man kunde bara inte hålla sig innan alla tårar rann ned för kinden… Fick fina betyg som jag är stolt över och sedan en fin röd ros som står i vasen på köksbordet.
Sedan blev det fest på stranden! Festen var ganska död tyckte jag, men jag var där ändå en stund!
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Har precis kommit hem från tandläkaren och sedan måste jag städa. Haha!
Skriver flera inlägg senare! Puss! Fortsätt gärna läsa och kommentera era söta läsare! :)



God sockerkaka med mjölk är ett supergott tips! Har ni provat det? Gott ellerhur?!=)



Den fina rosen och betygen tog jag såklart inte bild på, haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0