Ingen sommarskola!!

Först och främst skulle jag vilja be om ursäkt för att jag inte uppdaterat igår! Så jag tänkte gottgöra er och uppdatera massor idag! Haha! Igår hade jag matteprov och idag fick jag reda på att jag hade klarat det för godkänt och att jag slapp gå på sommarskola.
Jag är överlycklig kan man säga! Var även på teatern igår och övade på tre olika danser inför vår show.
Det roligaste är att jag inte kan dansa alls;) Sedan blev det min tisdagskväll med Desperate Housewives och alla de övriga programmen! Väntar väldigt mycket på att min engelska skall komma in nu… Kan också säga att på hemtentan så fick jag VG så det var ju bra! Synd att jag inte fick MVG, men jag satsar ju VG kom jag på, haha!
Nu måste jag bara börja skriva tal eftersom jag slått vad med en i min klass att jag lovade hålla tal nästa vecka ifall jag fick mindre än MVG, men hoppas ändå att han också får det! Så snällt! Skriver mer senare!

Tumblr_lm47bz1inu1qihe63o1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0