Idag var det släktträff och sitter här med en jäkla* förkyldning!

Godkväll alla! Jag är fortfarande förkyld vilket inte är så roligt. Näsan rinner hela tiden och även ögonen.
Vart skall detta ta vägen? Haha! Idag har jag varit på släktträff, vilket var väldigt trevligt. Satt i solstolen hela tiden med solglasögonen som vanligt och med min ENGLAND handduk virad omkring mig, haha.
Min morbror tyckte jag var en badkruka som inte badade i poolen som hade 23 grader.
Tycker faktiskt det är för kallt, och ja, ni får bedöma mig hur ni vill just nu! Helst 25 eller 26 grader innan jag badar… Tycker även det är varmare i havet ibland på grund av allt salt. Min morbror slängde naturligtvis i mig bland alla ungar. Min kusin som är fyra år badade väldigt mycket och såklart gjorde min bror också det.
Åt god mat och massa goda kakor och sedan blev det lite snacks. Rabarberpaj med glass = mmm!!

Nu sitter jag här och kollar efter några olika bilder. Sedan skall jag plugga lite på en sak som skall lämnas in imorgon och sedan har jag övat lite på gitarren. Spelar inte gitarr utan min bror gör, men tänkte prova lite, och det gick ändå ganska bra för att vara första gången. Hoppas att ni har det bra och att ni har haft en bra nationaldag för det har jag minsann haft! Puss och kram på er alla:)
Fortsätt gärna läs och kommentera!

Tumblr_lmdlynjbo61qbukryo1_500_large

Någon som vill hänga dit med mig snart för jag vill dit? Haha! Men jag skall faktiskt till Stockholm med Lina så jag har inte tid att åka till Paris... Men hade ju gärna velat göra det någon gång i mitt liv, vilket jag säkert kommer göra;) Have Fun and Take Care!


Kommentarer
Postat av: hanna ♥

haha, krya då! :D

2011-06-06 @ 22:02:57
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; antar att inte bara solen värmde idag! :D TACK SKA DU HA! :')

2011-06-06 @ 22:30:44
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0