Hollywood Hills

Hej alla! Klockan är lite över nio på kvällen, som ni säkert vet, haha! Härligt då det är ljust ute fortfarande, det tycker i alla fall jag!
Förr vad det alltid mörkt, så det är bra med ljus himmel nu! Har varit hos min kusin och ätit god smörgåstårta, sedan blev det att spela kubb och som vanligt så vann inte jag, haha! Men jag brukar faktiskt vinna ibland.
Vi visste inte vilka regler vi skulle köra, så de sade då vi är hemma hos dem och spelar så körde de ”Vellinge – regler” medan jag körde ”London – regler”, haha!! Men roligt det hade vi.
Sedan blev det massor av goda kakor och goda jordgubbstårtor som vad hembakade! Gott!

Har lite huvudvärk men mest ont i halsen, så skall ta det lite ont. Precis knarkat halstablett och druckit vatten. Som jag drogar! Haha!
Snart blir det att titta på film, och sedan händer ingenting annat speciellt ikväll. Skriver mer imorgon eller senare ikväll! Ha det superbra så länge, och fortsätt gärna läs och kommentera! Take Care and Have Fun! Love!
Bjuder på denna låten som jag älskar! Vad tycker ni om den? Hollywood Hills!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0