Gossip Girl stars at MTV Movie Awards

Blake Lively

Blake Lively i höga klackar och en ganska snygg klänning! Snyggt, som vanligt då!:) Älskar henne och hennes karaktär Serena i Gossip Girl! Det är min favorit!

Leighton Meester

Sjukt snyggt Leighton Meester som spelar Blair i den populära tv-serien! Också lika snygg som vanligt ju, och detta tycker jag klädde henne perfekt, eller vad tycker ni?!

Jessica Szohr

Sedan så kom Jessica Szohr som spelar Vanessa i serien. Vilken besvikelse. Ful dress och ful min då hon blir fotograferad... Dåligt gjort! Enligt mig så ligger hon på dåligt klädda listan, vilket jag tror att hon gör redan nu, för att alla blev chockade då hon kom klädd så här. Annars tycker jag hon har en ganska fin stil! Men pluspoäng till Blake och Leighton i alla fall;) Kommentera gärna vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: Maja

gillade Blakes klänning, supersnygg jU!

2011-06-07 @ 17:29:32
URL: http://msomimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0