Godnatt snart...=)

Godkväll alla! Sitter och har precis kollat runt på bloggar en sista gång. Jag kommer säkert att blogga en massa under sommaren, då jag är ledig från skolan, haha! Men ska ju vara med kompisar också. Ska bli sjukt skönt att sluta nian faktiskt. Imorgon är det cykelrallyt vilket menas med att vi skall cykla en runda, och kartan ger de inte till mig och Andrea hoppas jag, då båda två gick vilse i Bokskogen, haha!
En halvmil utanför kartan ju! Hur lyckas man, eller vad säger du Andrea? Haha! Sedan är det skolavslutning på onsdag kväll, så jag längtar, haha! Hoppas bara på att allting går bra!
Ha det så bra så länge så skriver jag mer imorgon!

God natt nu kära läsare så ska jag snart lägga mig tror jag! Måste ju orka morgondagen haha! Har lite panik att Desperate Housewives inte visas imorgon ju, då det var säsongsavslut!! Någon mer som känner som jag? Känner du inte lite så Maja! Vi kan fan inte vänta tills nästa säsong, haha! XoXo!  



Loove! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0