Gästisen här igen! :)

Hej på er igen! :)

 

Nu är jag här igen och skriver lite. Allt för Davids läsare. Hehe. Men David har nog bättre än någonsin på sin semester skulle jag tro. Lite avis är man ju, men han kommer hem på Lördag. Så det är bara tre dagar kvar, men de går säkert fort. Så snart får ni veta var han har varit. Så håll ut lite till.

 

Jag har fått lov av David att gå igenom hans kommentarer han får under tiden han är borta och det är några stycken. Men lite mer kan ni nog lägga. hehe. Så tror jag att David blir glad när han kommer hem :).

 

Detta är kanske sista gången jag skriver för denna veckan, för sen har jag lite annat att göra. Men jag lover att komma tillbaka så snart igen :P. Pussen på er ;)



Bild sen Februari i skolans studio. Jag går på Mediagymnasiet i västra hamnen
och ska börja i andra ring till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0