Denna torsdagskväll

Godkväll alla! Hoppas att ni har haft en fin dag! Det har jag i alla fall haft. Låg och solade innan som ni såg, men blev röd, vilket hör till haha! Tur att det finns After Sun som man kan smörja in huden med efteråt. Ifall ni inte har det så tycker jag att ni skall köpa det!
Sedan var jag och tog en promenad med min kompis Lina och vi gick en lång runda idag, så vi kom till ett koloniområde. Träffade på min kompis mamma där och hon bjöd oss på ballerinakex och saft. Lite weird men trevligt, haha:) Har lite ångest över saker och ting, men ingenting som jag vill nämna på bloggen precis.
Så farligt är det faktiskt inte, haha! Kollar på Jönssonligan nu! Ni får ha det så bra sålänge!
Skriver mer senare! Puss på er!  PS; Fortsätt läs och kommentera massor tycker jag. DS

Tumblr_lm6i68ltqc1qzyd2oo1_500_large

Härligt bild!! Vem vill dit med mig? Haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0