De firar sin Bröllopsdag idag!

Idag är det ett år sedan vår kronprinsessa Viktoria och hennes drömprins Daniel gifte sig! Först tänkte jag skriva att de fann varandra, men det gjorde de såklart innan det blev bröllop, haha! Fast de inte ser vem som gratulerar dem så tänkte jag ändå skriva ett inlägg om det! Hoppas att de har en trevlig bröllopsdag idag!
Undrar vad de gör, men det får man väl reda på i tidningarna tror jag, eller?
Släng in en kommentar och gratulera ni dem också tycker jag för skojs skull! Ha det bra!

Så var kronprinsessparets första år som gifta

Bild på det vackra brudparet som firar sin dag idag, och bilden är tagen från msn ifall ni undrar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0