Dagens...Hmm?;) Hehe!!

Tänkte lägga in Dagens nu vad man skall kalla det för… Haha! Någon som har ett tips på vad jag kan kalla det för så säg gärna till så är ni jätte snälla!:) Haha! Ett test eller dagens kanske... :P


Dagens frisyr:
 Liggandes, utan vax!

Dagens klädsel: Beiga shorts med lila skjorta!
                         
Dagens köp: Ett par hörlurar till min mp3 då de andra var sönder, haha!

Dagens artist: Britney Spears med låten I wanna Go!

Dagens väder: Soligt under dagen och nu regnar det för fullt…

Dagens planer: Jag gick i stan, handlade, åt och lite annat!

Dagens dricka:  Vaniljmilkshake från McDonalds! 
            

Dagens kaka: Ingen faktiskt…


Dagens film:
Ingen


Dagens tv-serie:
Upstairs Downstairs som jag kollade på, även 7th heaven!


Dagens webbsida:
Facebook såklart, vad annars?!=) Och sedan bloggen och andra bloggar som jag läser, youtube och sedan inte mer! Kan inte välja en;) Haha!

Dagens godis:
Inget!!


 Tumblr_ln51qpnxlu1qh70pso1_500_large_large

Fin bild från weheartit! Dit vill jag tror jag, haha! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0