Vad tycker ni angående? :)

Skulle bara vilja veta vad ni tycker angående att jag skaffat en e—mail till bloggen? Jag tycker själv att det är ganska bra att jag skiljer på den och på min privata mail. Men ifall ni vill mig någonting så maila mig gärna på [email protected] och ifall ni vill mig någonting personligen eller liknande så går det bra på [email protected] så svarar jag så fort jag kan på båda! Kramar på er!

Tumblr_loa1ygba2s1qj69hdo1_500_large

Tyckte detta var en cool bild från weheartit, men bara så att ni vet så menar jag det inte till er!;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är väldigt bra!:) SKillnad på privat o så ju.. ;) Kram!

2011-07-21 @ 17:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0