Två skämt jag hittade - lite gamla men.. =)

Haha! Jag läste dessa på facebook så jag kände mig lite tvungen att lägga upp dem på bloggen så att ni alla kan läsa dem! De är ju inte jätteroliga, men finns ju skämt i dem!
Snusk då alltså… Så ifall ni inte tycker om det så behöver ni inte läsa skämten ju.
Vad tycker ni om dem? Båda två är bra tycker jag! ;) Bloggare och bloggläsare behöver lite humor eller vad säger ni?! Snart blir det väl att lägga sig så.. därför jag publicerade det nu så att jag inte skulle glömma det :P

Första skämtet:

Kalle va småsur, fel på jobbet, fel på arbetskamraterna, fel på kaffet, fel på chefen. Chefen sa:
-Gör mig en tjänst! Ta ledigt resten av dagen, åk hem & dra över frugan.
Nästa dag kom Kalle skinande som en sol & va på ett underbart humör.
-Hur gick det? Det var kanon! Hon var helt vild! Vi älskade hela eftermiddagen.
-Jag sa ju att du skulle må bättre!
-Ja, tack! Å vilket trevligt hus ni bor i förresten..

Andra skämtet:

En liten pojk frågar sin pappa:
"Vad är det mellan mammas ben?"
Pappa'n svarar:"Paradis"
Pojken frågar igen:"Vad är det mellan dina ben?"
Gubben svarar:"Nyckeln till Paradis".
Sonen säger:"Ett litet råd pappa; Jag skulle bytt lås, för grannen har en extra nyckel"! ;o

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0