Tack så mycket för de fina kommentarerna!:)

Postat av: Britt-Louise
Jag gillar din nya frisyr. Klippningen riktigt fin.
Mönstret kanon!!!

Postat av: Britt-Louise
Och, håller med flygvärdinnan att det är ett konstverk. Mönster-rakningen i ditt hår alltså :)
Så vad händer när det växer ut? 

Svar: Tack så jätte mycket! =) Gillar också mönstret. När det växer ut så växer det ut, haha! Eller vad man nu skall säga. Mönstret kommer såklart att försvinna, men jag har redan en ny idé inför hösten!
Den tänker jag inte avslöja i bloggen, men om du vill veta hur mitt hår skall se ut senare så är det bara att säga till!:) Och visst är min sångkollega snäll som skriver en sådan fin kommentar eller? ;)



Här är den andra bilden som vi tog då vi var stressiga, min "egen" fotograf Lina som tagit den också, haha!
Det viktigaste är att det står David svarar på bilden och inte själva bilden, måste ta nya!!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Tack .. med mig är det sådär, håller på bli sjuk :(



Vi är nere i husvagnen hela veckan .. men jag jobbar till 22-23 varje dag.

2011-07-04 @ 18:24:32
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: danten89

Ja vart är solen? :(



Jo men det är fint =)

Har du en fin sommar annars?

2011-07-04 @ 18:43:33
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, jo vi har haft lite sämre väder senaste dagarna nu. Men det blir nog fint igen! Veckan har varit bra här med, men är lite trött. Har du gjort något roligt idag då? :) Kramar!

2011-07-04 @ 19:54:39
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0