Svaren på frågestunden och på kommentarer!:)

Nu var det äntligen dags att svara lite på frågestunden och sedan på några övriga kommentarer som jag fått under veckan då jag varit borta!:) Även några tips och så då jag bad er läsare att tipsa mig om saker!
Vissa läsare skriver fina saker, så jag blir väldigt glad!
Älskar det verkligen! Hoppas ni fortsätter, haha! Ha det jättebra! Uppdatering ikväll igen eller tidigare!

Livia
 om Klockan är över tio och är redan lite trött..:
Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

Svar: Tack så mycket! Jag kommer faktiskt inte ihåg, men inte ens ett år än, i höst har jag för mig att den fyller ett år, men skall kolla senare i säkerhets skull!

Kalle  om Frågestund tills imorgon kväll, så utnyttja det!:
Hur kommer det sig att du gillar Britney Spears så mkt? :) Vad var det som gjorde att du började lyssna på henne? :)
Vore kul och intressant att veta hur intresset vaknade hos din sida :)

Svar: Min syster älskar Britney hon med, så hon lärde mig att gilla Britney tror jag då jag lyssnade på hennes musik! Älskar verkligen henne! Dudå? =)

Anonym om News of the World läggs ned idag...
Har du själv läst tidningen? :P

Svar: Ja, jag har läst tidningen på nätet några gånger! Läste deras senaste artikel då de skulle lägga ner tidningen, som ett exempel!  

<3 Felicia <3 om News of the World läggs ned idag...
Bra den läggs ner! Sjuka grejer den tidningen har gjort. det är väl klart de ska bli arbetslösa!! att de inte skäms över att jobba på ett sånt ställe! såra mänsikor med flit bara för pengar. heeelt sjuuukt!

Men tumme upp för ditt inlägg. bra att nån skriver om viktiga saker istället för bara vad hände i dagen avsitt av tex OC
Mer sånt är David!!!

Svar: Tack så jätte mycket för den FINA kommentaren!! Det skall jag verkligen göra! Ifall du vill läsa om någonting annat som jag skrivit om så kan du kolla in detta inlägget som jag skrev om för ett litet tag sedan, ifall du inte läste det då! Den handlar om barbiedrogen då jag skriver om vad jag tycker om den och de som använder den och så vidare… ;) Något annat du vill jag skall skriva om då?
Alltid bra och kul med tips om sådana saker som ni vill läsa ju!

Anonym om Ingen rubrik, hehe...:
Hmm... Vet inte! Tycker du skriver bra som du gör! Men skulle du kunna skriva tips om vad man kan hitta på under sommaren?
Och kanske skriva om någon bra blogg eller bloggar som du följer dagligen och varför du gör det?!=)

Svar: Tack så mycket! Försöker mitt bästa såklart!:) Kan skriva om sommartips och om bloggar, så kolla in nu i helgen så skall det säkert vara publicerat du! =)
_________________________________________________________________________________________
Ifall ni nu har några fler frågor eller sådant så är det bara att göra det här under kommentarer eller på min frågesida som ni hittar längst upp till höger på bloggen! Ha det bra och fortsätt gärna läs och kommentera!:)

Boy-cinderella-girl-love-prince-princess-favim.com-100965_large


Kommentarer
Postat av: <3 Felicia <3

Nu har jag läst det inlägget med. Tycker om Bloggare som tar upp lite viktigare saker. Bloggar som lägger ut bilder på sin mat o åhh kolla vad fiiina cupcakes jag bakat finns det ju tusantals av. Våga sticka ut och skriv om viktigare saker oxå. tack för ditt svar. Puzz Felicia

2011-07-16 @ 19:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0