Svarade på några kommentarer!

Tänkte att jag skulle svara på några kommentarer nu när jag ändå lagt in bilder och bloggar lite haha!
Hoppas nu att ni läser och svarar tillbaka då jag tar mig lite tid till detta!

Anonym om Min fina present!:
snyggt glas! Var fick du den ifrån? fanns där fler städer?

Svar: Tack så mycket! Vet faktiskt inte vart den kommer ifrån, men jag kan kolla upp det till dig!
Är det någon särskild stad du vill ha? =)

Anonym om Lite kort om min weekendresa! :) Bilder kommer, promise!:
Fiin bild! Häftigt att du stått där ändå ju... Haha! Vill också det! Förresten så såg jag dig i tidningen! När kommer Stockholmsbilderna in? Resten menar jag då! Förrutom denna och den andra;)

Svar: Tack så mycket! Kul att du såg mig i tidningen, haha! Nu har jag äntligen lagt in Stockholmsbilderna!
Det tog lite tid bara! :P Varit trött och idag fint väder! Sådana ursäkter..

Anonym om Min fina present!:
Väldigt fint och coolt glas!

Svar: Tack så mycket! Gillar det jag med! :)

Anonym om En solig lördag!:
SkitSNYGG och COOL bild!!!!

Svar: Tack!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0