Svar på några kära kommentarer!

Innan jag tänkte gå och lägga mig så tänkte jag svara på några kommentarer som jag fått både idag och lite för någon dag sedan!
Vissa kommentarer svarar jag ju på era bloggar men vissa kommentarer brukar jag svara på i olika inlägg som jag gör då och då, precis som jag kände för att göra just nu!

Anonym om Jobbet och stranden på samma dag = Härlig dag!:):
Så niiice!:) Hoppas du har det bra med jobbet?! Kan du inte förklara i ett inlägg vad du gör?

Svar: Jag har det riktigt bra med jobbet tycker jag, och visst kan jag förklara allt det i ett inlägg! Lovar att skriva ett inlägg imorgon under dagen till er!:)

Anonym om Lunchrasten slut och snart jobbet igen!:
Bra budskap och hoppas du har det roligt på jobbet!:)

Svar: Det tyckte jag med! Jadå! Tackar som frågar, och ja det har jag!

Lina om Ifall ni inte har någonting att göra och vill...!!:
Jag har nominerat dig till bloggstar :D

Svar: Tack kära du!=)

Smsa Låna  ([email protected]) om Härlig dag i Malmö idag igen!:):
Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Svar: Tack så mycket! Jag brukar uppdatera den mellan två till sex gånger per dag. Nu då jag jobbar blir det max två inlägg per dag, ibland tre, men annars kan det hända att jag bloggar upp till sex inlägg!

Junitjej om Fick sommarjobb idag - Happy!:) Lucky day?!:
Grattis till sommarjobbet!!!!

Svar: Tack så jätte mycket!

Tackar alla för era fina kommentarer och till er övriga som gratulerat mig för att jag hade turen att få jobbet!
Fortsätt att kommentera så svarar jag så fort jag kan, antingen här eller på era bloggar! Kramar!



Gammal bild ju:(


Kommentarer
Postat av: danten89a

Grattis ;D

Hehe.



Jo det är bra, trött.



Hur jobbar du imorn då?=)

2011-07-21 @ 00:33:48
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

jarå ;) händer idag då? :)

2011-07-21 @ 02:49:01
URL: http://guevacci.se
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-07-21 @ 07:46:09
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0