Överlycklig - Veronica Maggio till Malmöfestivalen!=)

Hej alla älskade läsare!:) Har inte hunnit uppdatera idag då jag jobbat en massa, haha!
Det blir fler inlägg ikväll vill jag lova! Just nu sitter man hos Lina och har kollat lite saker, som biljetter till tåg då vi skall upp till Stockholm och så vidare, haha. Är superglad som rubriken lyder då jag fått reda på att Veronica Maggio kommer till Malmöfestivalen! Hur lycklig är jag då på en skala? Haha!
Sedan kommer Eric Saade, Miss Li som jag sett en gång och som jag såklart skall se en gång till, sedan Mohombi, Sunrise Avenue, Chris Medina, Tove Styrke med många FLER!!!
Det blir den bästa festivalen ever tror jag! Hoppas det i alla fall!
Skriver mer då jag kommer hem till familjen!
Puss och kram på er alla så länge så hörs vi senare! Fortsätt gärna läsa och kommentera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0