Några tips på jobb? :)

Tänkte söka ett jobb inför hösten! Jag skall börja på gymnasiet samtidigt som jag har en del föreställningar att vara med på då jag är skådespelare på fritiden! Därför undrar jag ifall ni har något tips på vart man kan söka jobb eller något jobb som ni tror jag skulle tycka var roligt! Man kanske kan fråga sig varför jag vill ha ett jobb då. Visst har jag mycket att göra, men tror det är nyttigt att lära mig att tjäna mina egna pengar, samt att ta hand om dem själv! Behöver även extra cash som alla andra behöver?! Haha!
Kommentera gärna tips och sådant så blir jag jätteglad! Behöver verkligen det nu då jag inte vet någonting själv! Tack så mycket=) Skriver mer senare! Snart kaka får jag hoppas!



Försökte att förminska bilden lite, haha! Bjuder på denna egobilden i Stockholm! :P Och som ni ser i mina solglasögon så är det min bror som fotograferar, haha! Såg det precis nu...


Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: tack detsamma! :)

2011-07-17 @ 20:12:14
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0