Motion i skogen nu på kvällen och cykeltävling med familjen!

Godkväll alla! Just nu sker det lite uppdatering på gång, då jag inte haft tid de andra dagarna! Har i och för sig jobbat idag med, men det hindrar inte mig ifrån att publicera inlägg på kvällen, eller? Haha!
Jobbade som vanligt innan idag. Vi har det ganska bra på jobbet, för vi går i stan och hjälper turister!
Idag var det soligt och härligt, och vi åt mjukglass, haha! Sedan så mötte vi på tyskar med värsta dialekter men det blev att prata på som vanligt ju då jag pratar fyra språk, och sedan slutade jag halv fem vilket var skönt!
Det blev att laga middag med familjen och hjälpa till med diskningen med! Känner mig faktiskt duktig nu!
Tog en cykelrunda ut till hamnen och sedan vidare till skogen!

Gick en skön runda och så underbart vackert där var nu på kvällen! Solen lyste fortfarande och skönt väder helt enkelt. Tog också några bilder med mobilen då jag var där, men just nu vill inte de föras över till datorn så jag får fixa det lite imorgon!Träffade på bästa Gabbi och vet ni hur överlycklig jag blev då?
Gud vad jag saknat henne! Vad har ni själva gjort idag då? =)
Fortsätt gärna läs så skall jag fortsätta att publicera! ;) Några kommentarer är ju aldrig fel det heller?!

2707744538_6e03d99022_z_large

Någon som skulle vilja åka hit? Jag skulle! Gissar på att det är Los Angeles eller Californien! :P


Kommentarer
Postat av: emmis ♥

sv : härligt , jodå det är väkl bra med mig :)

2011-07-26 @ 22:20:14
URL: http://emmsjohanssoniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0