Mina Sommartips!

Jag lovade er ett inlägg innan om lite sommartips så här tänkte jag dela med mig av några! Förutom att åka utomlands så finns det alltid sol och bad såklart. Har faktiskt inte solat eller badad i havet i år!
Eller i havet fast det var i Turkiet och mycket varmare!
Solat har jag också fast inte på stranden (än)!

Äta glass är någonting som är ett måste under sommaren! Ifall ni har turerna till Karlskrona så skall ni gå till glaciären! Den godaste glassen, haha! Annars finns det andra goda glasställen! 

Vara med vänner, familjen är alltid roligt! Gå ut och ta en fika i stan och varför inte skämma bort dig själv med lite restaurangmat en kväll eller som lunch? Det är alltid gott! Ha på dig så mycket kort som möjligt, menar då t-shirts och shorts! Någonting som ni inte får glömma är solglasögonen! De är ett måste för mig!  

Och varför inte gå sköna långa promenader eller joggingturer längs parkerna eller någonting liknande?
Musik i öronen är då ett bra tips som jag brukar ha! Cykla en runda vilket är bra för motionen med.
En dag inne i Malmö eller i någon annan stad är inte heller helt fel! Hoppas att ni fick nytta av mina små tips och kommentera gärna vad ni tyckte om dem och om ni har några egna!
Glöm inte iskaffen från Espresso House! An important thing! Kramar!

Tumblr_loglkdzyhb1qg7gqho1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0