Kollar på den brittiska Wallander!:)



Just nu sitter man och kollar på Wallander! Jag måste bara säga att den brittiska Wallander inte är lika bra som den svenska är!
Vi klassar faktiskt ut dem totalt, men det är kanske inte så konstigt med tanke på att Wallander är svenskt.
Så roligt att höra britterna uttala svenska namn med brittisk dialekt, som Nyberg till exempel som han sade innan i filmen! Lite chockad att jag säger detta eftersom jag annars älskar allting med London och England! ;)
Tittar ni också på den förresten?

Det blev aldrig läsning idag, men skall försöka göra det en annan dag. Har inte tid nu då jag jobbar ju.
Är inte så trött men det blir jag nog om en stund. Åt glass med chokladsås precis, vilket var väldigt gott.
Funderar på att ta en skål till? Skriver mer imorgon!
Säger godnatt med detta inlägg också så att ni vet det! Kommentera gärna och fortsätt läs!
Där ändrade jag hur jag brukade skriva det, haha! :) Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0