Känd gästbloggare!? ;)

Tjeeena! ;)

 

Nu så är jag här igen, men för er som inte känner till mig så heter jag Lina och är en utav Davids närmsta vänner och vi har känt varandra i cirka 2 år, så för mig är han min bästa killkompis och han är så himla rolig och lite smått crazy. Hehe, men sådan är ju han och det kan man ju inte klandra han för. Hehe :P.

 

Men nu så är David ute och reser igen, han var bara hemma i lite mer än en vecka och nu är han ute och far o flyr igen hehe. Men han kommer hem imorgon kväll igen och han har haft det så roligt på sin weekend på fyra dagar, han åkte i Måndags och han har rest med sin mormor och lillebror. Så imorgon kväll eller på Fredag kommer uppdateringen att bli normal igen från Davids sida. Så då kanske han berättar lite om sin lilla tripp och samt visa bilder från den. Så det blir säkert kul :P

 

Själv så ska jag snart åka till vår sommarstuga och vi ska vara där i 1-2 veckor, vi har inte bestämt än hur vi ska göra. Men det blir nog bra med det, men jag vill inte vara borta för länge. Men det blir säkert kul ändå. Vill inflicka att min mamma vill vara där i 2 veckor, men jag tycker att 1 vecka passar bra. Men jag får se hur det blir. Hehe.

 

Men nu så bablar jag på om allt eller inget och det kanske blir för jobbigt för er att läsa. Men det blir nog roligare när David kommer tillbaka. Så jag skriver snart igen, kanske när David är ute och reser igen eller när jag får lust helt enkelt och ni kan hitta mig på PinkLiina. Kram på er så hörs vi någon annan dag puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0