Kakan är i ugnen och snart klar - tidigt på morgonen!:)

God morgon alla! Just nu så är kakan i ugnen! Jag steg upp vid sju och började baka. Är jag sjuk eller? Haha! Som jag sade innan i ett inlägg så har vi bestämt oss för lite bakdagar på jobbet, haha! Så nu har jag en sockerkaka i ugnen! Hade inte ingredienser till någonting annat så hoppas på att denna blir god! Snart skall jag äta lite frukost, nyköpta bullar som familjen handlat hem! Städning på schemat då man slutar ikväll så jag har dagen uppbokad!=) Skriver mera senare så att ni vet! Puss och Kram på er!
Fortsätt gärna läsa och kommentera!
Försöker uppdatera så mycket som jag kan som ni säkert förstår, haha! Ha en fin fredag! Party ikväll? :)

Tumblr_ln2n8sfg7a1qb3quho1_500_large

Händer detta på biblioteken? Man kanske skall gå dit och pröva då?
Haha, sådan dålig humor jag har denna morgon!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0