Jobbat, diskat, städat - hemmafru? Nä tack!:)

Godkväll alla! Sockerkakan blev väldigt god och vi fikade gott på jobbet idag. Har varit tråkigt väder, men vem kunde inte ana det? Haha! Sedan kom jag hem och började diska det som jag inte hann göra i morse, och sedan har jag städat sen dess! Nu sitter jag i soffan nöjd och belåten, pustar ut och är allmänt nöjd med vad jag åstadkommit idag!
Tänker bara på min kompis Lina som antagligen har suttit hela dagen och kollat på tv med sin systers kompis som de brukar göra, enligt vad man läser i hennes blogg så gör de det, haha!
Länken till den hittar du bland mina länkar såklart. Vet inte riktigt vad som händer i helgen, men det får vi se!
Vad skall ni själva göra? Fortsätt gärna läsa och kommentera ni! Puss på er:)
Och om du nu läser detta Lina så kommentera gärna vad du gjort idag, för lika duktig som mig har du dock inte varit! Haha!


Tumblr_lp3v46dd0a1qmntfzo1_500_large

Varför lägger jag egentligen in så många kärleksbiler från weheartit? Because I love it, hehe!


Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

Var gärna med i Dagens Blogg hos mig! ;)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-fredag.html

Kram

2011-07-29 @ 22:20:53
URL: http://emmyasklof.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha visst kan jag säga vad jag har gjort idag, men du kan läsa det på min blogg. Jag har iaf inte kollat på film idag, jag har hållit mig ifrån det idag. S-T-O-L-T-! :D

2011-07-29 @ 22:39:20
URL: http://pinkliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktig du är!!!

2011-07-30 @ 17:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0