Jag älskar islatte och milkshake! - Äntligen uppdatering =)

Godkväll alla! Idag har det varit dåligt uppdatering, men det är bara för att jag har haft fullt upp hela dagen, haha! Det blev att stiga upp tidigt för att äta frukost och göra sig i ordning innan man skulle åka iväg och prova kläder inför föreställningen med teatern.
Det gick ganska bra och vissa kläder måste sys in, dock inte av mig, pust* Haha!

Sedan stack jag in till Malmö och träffade Lina! Fast det var inte lika fint väder först som det var hemma, men som tur vad blev det varmare där inne så jag fick ta en milkshake! Och sedan en islatte då jag kom hem igen, fast det visade sig att jag fick ont i magen efter det, haha! Men gott var det, inte att klaga på! ;)
Vi skulle köpa present till hennes pappa som fyller år imorgon, men hittade inte någonting speciellt, svårt då hon inte visste vad han ville ha, så vi åt och åkte sedan tillbaka hem och handlade på bokhandeln!
Nu hoppas jag att han inte läser denna bloggen, haha!
Det gör han inte som tur är, men man vet ju aldrig, eller?! Har varit och repeterat med teatern och snart måste ju danserna bara sitta. Gillar inte att dansa så mycket som ni redan vet antagligen, då jag dragit upp det varje kväll, haha! Men annars går det helt okey!
Skriver mer senare! Hoppas i alla fall att ni har haft en lika bra dag som jag haft! =)
Fortsätt gärna läs och kommentera! Kramar på er läsare!

12919822108090_large

Gullig bild från weheartit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0